Dekkers.reismee.nl

Van Schiphol naar Zuid-Afrika

Nog nooit eerder meegemaakt, en ik ga het waarschijnlijk ook nooit meer meemaken. Maar voorlopig lig ik hier languit over drie stoelen in het vliegtuig. Met 3 kussentjes in mijn rug. Hoe heerlijk is dit?. Dat ga ik goed volhouden de komende 10 uur en 35 minuten. Twee tafeltjes uitgeklapt. Een waar mijn lege bakjes van de vegetarische pasta en de overheerlijke profiteroles staan en de middelste met mijn wijntje, watertje en toastjes met kaas. Er zijn meer plaatsen vrij in het vliegtuig maar niet zo aansluitend. Dit is zo relaxed.

Laat dit een voorteken zijn voor de vakantie, dan kom ik herboren terug.
Ik ga deze vlucht besteden aan het boek "De kracht van het NU".
Precies om 21.35 uur geland. Plaatselijke tijd, dus een uur later dan bij ons. Auto ophalen bij First. De auto die we besteld hadden, een ford, was verkocht. Of we het erg vonden om met een nieuwe MG te rijden?. "Wat denk je zelf, meneer de Johannesburger?". Hans begon al te glunderen en wees op de sticker die op onze koffer zat "MG a slice of live". Hij lachte zijn spierwitte tanden blood en bracht ons naar de net zo spierwitte MG. Het feest kan beginnen.
Nog een wijntje in het hotel, lekker buiten bij het zwembad. Het was een lange dag maar alles liep op rolletjes.
Goed geslapen in Sunrock Guesthouse.
Nu ons verwonderen over 'de volle bak zon'. Wat is dat weldadig.

Karel

Sjonge sjonge, wat een droomstart ! Da's pas genieten ;-)

Apollonia

Els een goed begin is het halve werk!
En je krijgt wat je verdiend toch?
Blijf zo genieten zoals je nu al doet en het word een vakantie met eengouden randje.
Lieve groetjes ook aan Hans.
Pas goed op jullie zelf!
Apollonia

gijs en il

Wat wil je nog meer!! Fantastisch begin van jullie vakantie. Op weg in een MG, dat wordt een schitterende reis.
Heel veel plezier en wij kijken al uit naar het volgende verslag met heel veel foto's. ????????

gijs en il

Ha,ha..... die vraagtekens waren poppetjes!! Xxx

RoMo

Jullie "feestje" kan al zekers niet meer stuk!
Wat een geweldige verrassing....een MG als kers op de taart!
Ga maar gauw verder met het genieten van jullie welverdiende vakantie.
En ja...hou ons allemaal op de hoogte van deze fantastische reis. Dikke knufff xxx

Bas en ineke

Hoi Els, het lijkt wel een privé vlucht heerlijk om zo te reizen. En dan die auto ik zie Hans al genieten. Heerlijk wat een welkom en start van jullie vacantie,het is jullie gegund.we kijken uit naar jullie verhalen en mooie belevenissen.dikke kus van ons.groeten aan Hans.

Peter & Erika

Hoi Hans en Els, wat een heerlijke verhalen en een prachtig begin van jullie welverdiende vakantie! En Hans.........een MG, ha, ha! Het kan allemaal niet mooier. Els, je zou schrijfster moeten worden! Als je het verslag leest dan zien we het helemaal voor ons. Wat een geweldig avontuur in dat prachtige land en nog veel voor de boeg. Het zij jullie van harte gegund en geniet er samen nog heel veel van. We kijken met heel veel belangstelling uit naar het vervolg. Heel veel groeten en kusjes.