Dekkers.reismee.nl

Port Alfred

20 februari

Eindelijk Reismee weer eens bijwerken. Vervelend die problemen met wel of niet kunnen lezen. Nu de achtergrond wit gemaakt. Misschien beter. Dank Irma.

Port Alfred blijkt een goede keuze.

Afrikaans restaurant, gisteren de visvangst van de dag gegeten.
Er waren nog een paar Nederlanders en aan het tafeltje naast ons Belgen. We raakten aan de praat. Wat een enorme gastronomen. Goede tips gekregen. Gezellig en laat geworden.
Naar het strand. Het is nog een beetje bewolkt maar voor een eerste stranddag prima. Kariega Bleu Flag Beach, 25 km verderop. Een leeg strand wat badgasten betreft. Wel een hele ploeg schoonmakers en een strandwacht in een huisje. Met een tuinwaaier werd al het aangespoelde gras opgeveegd. Smetteloos schoon. Uiteindelijk zaten wij er alleen. Af en toe stukje lopen, meer niet. De zon kwam door en het was genieten. Strandtenten zijn er niet dus om een uur of 3 terug naar het hotel en aan de bar.
Heerlijke dag!
Vanavond komen de Belgen weer. Laura, de manager, kwam vertellen dat we dezelfde tafel krijgen en zij ook.
Morgen naar Knysna. Hotel geboekt.