Dekkers.reismee.nl

Micky

Het mysterie is opgelost.....

MICKYheeft hier huisgehouden.
Hij heeft overal keutels achtergelaten. Hoop niet dat hij heel zijn familie meegebracht heeft.
Er was geen kruimel eten in huis maar buiten het boterkwastje heeft hij, of zij, aan mijn mooie hoed geknabbeld, een rol huidhoudzakjes doorboord, verpakking van medicijnen, poetsdoeken, place-mats enz. Overal snippers van plastic. De limiet vond ik wel de half opgegeten vaatwasblok. Dat overleef je toch niet?
Muizenvalletjes gezet, geen klemmen.
Je mag kiezen Mick, in het doosje of vrijwillig de kuierlatten nemen...
Dit is ONS huis.
Vandaag dus keukenkastjes schoongemaakt.
Een warm welkom, en bedankt Micky.

Reacties

Reacties

Marianne

Sorry Els, je beschrijft het weer zo smakelijk, dat ik erg hartelijk moet lachen.
Het begon met de bak kwast gisteren. Een mysterie is nu opgelost. Hopelijk is Family Mouse verhuist, als ze de vaatwastablet hebben overleefd.
Louis het super kleine hondje van Jean-Paul heeft laatst een heel pak stroopwafels uit zijn koffer gepakt en op ge"vreten". Een Amerikaanse Beagle is dol op stroopwafels. Dus sta er niet van te kijken dat Micky en Mini en hun kinderen dol zijn op plastic. Erg hilarisch. Blijf diervriendelijk zou ik zeggen.????????????

Atske@skynet.be

Wat een welkom van Mickey and friends.
Hier eten de muisjes mijn bloemetjes op.
Hier waren er zoveel we zagen ze gezellig scharrelen. Ze klommen in de bloemstengels van de hosta en eten de bloemetjes op.
Maar ook mijn kampanula en dat vind ik niet leuk.we hebben er al heel wat naar de andere wereld geholpen.
Jouw Mickey kan wel heel goed klimmen en klauteren.
Sterkte met de schoonmaak

Lineke

Leuk! Huisdieren..... Bij ons zaten ze in de voortent, en liepen 's nachts onbeschaamd overal over heen met poepies en plasjes....en ze aten ook plastic...
Uiteindelijk zijn wij vertrokken....

Els

Dat zijn wie niet van plan Lineke.
Huur nog liever de rattenvanger van Hamelen in.

Ineke

Ha ha wat een verhaal , maar ik vind dat je met liefde over Mickey praat en hem of haar nog een kans geeft om te vertrekken . XX

Els

Ha, ha Els. Kan je niet blijven schrijven ook al ben je thuis?? Zo genoten van je verhalen. Er is een schrijfster aan je verloren gegaan!! Groetjes, ook van Gilbert natuurlijk.

Kees en Mia

Dat heb ik nog nooit gehoord wat een Honger
moet die gehad hebben maar er zijn lekkere dingen om op te eten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!