Dekkers.reismee.nl

Een reis door het hart van UK

Zondag 19 juni

Het gaat door!!

Bij de liefkenshoektunnel staan Ineke en Kees al te wachten. Atske, Heert-Jan en Ineke en Jan komen een paar minuten na ons aanrijden. Dat is fijn afspreken zo.

‘It’s raining cats and dogs’ om maar met de Engelsen te spreken.

Goed oppassen geblazen onderweg.

Grote plassen en aquaplaning op sommige plekken dus rustig aan maar.

Bij Jabbeke gaan we even koffie drinken en daar ontmoeten we Ans en Omer. ‘Zwaan Kleef aan’.

In totaal zullen er 16 auto’s aan deze reis door UK deelnemen. 9 MG’s en 7 Morgans

Het is fijn om elkaar straks te ontmoeten.

De voorbereiding van deze reis heeft drie jaar geduurd.

Wie had ooit met een Pandemie van doen gehad? En met Brexit?

De rallyschildjes liggen al vanaf 2020 klaar.

Met een stickertje is de datum aangepast.

De bezetting is ook gewisseld. Er zijn koppels afgehaakt en er zijn andere voor in de plaats gekomen.

Een opgeblazen motor, remproblemen en een heupoperatie dreigden op het laatste nippertje nog roet in het eten te gooien voor wat koppels.

Maar………..vandaag zijn we onderweg en we hebben er zin in.

Vaderdag halen we een andere keer wel in.

Inchecken in het Metropool hotel in Calais. Een drankje gedronken op het weerzien en wandelen naar het centrum.

Op de gok een restaurant uitgezocht en na één keer een andere tafel gevraagd te hebben zaten we prima deluxe.
De brochettes met vis waren enorm in ‘Brasserie de la mer’.

Het driegangenmenu fantastisch en de wijn subliem.

We hadden een jarige in ons midden die we toegezongen hebben.

Aan de overkant van de straat was een opstootje.

Een meisje werd volgens de traditie van haar land ten huwelijk gevraagd.

En ‘she said YES!’ Onvergetelijk voor haar en alle betrokkenen.

Wij genoten ervan mee.

Om 23.00 uur liggen we in ons mandje.
Morgen vroeg uit de veren.

De Ferry wacht niet.

Tot morgen allemaal

Renee Ketelaar

Hoi,
Dus een maand geleden zijn jullie vertrokken of moet het zondag 19 juni zijn?
(Bovenaan staat nl 19 mei).
Dus ik weet niet wat ik moet schrijven: een hele goede reis gewenst, of een behouden terugkomst.
Ik lees het wel.
Groetjes

Hélène

Hoi els en hans,
Wat leuk dat wij weer mee mogen genieten van jullie reis. Helaas voor ons wel op afstand. Wat hadden wij erg graag bij geweest. Doe iedereen de groeten van ons. Een behouden vaart en geniet van Engeland.
Lieve groet hélène

Fam. Neverhome

Eindelijk zover. Wij gaan weer genieten van het reisverslag. Veel plezier liefs Gijs en il

amy

Goeie Reis, geniet ervan?

Annelies en Wim

Hallo allemaal, weer een leuk begin van de vakantie, Engeland is een prachtig land, en met zo`n gezelschap komt t zeker goed, alleen het weer moet nog meewerken.
Leuk dat we zo kunnen meegenieten, fijne voortzetting en wij genieten vanuit huis mee.

Thea

Wat leuk om weer met jullie mee te reizen en nog wel naar een van mijn lievelingsstreken: het Lake District , het Windermere, de omgeving van Beatrix Potter.
Geniet er van en ik volg jullie, have a safe trip!

Denise

Goede reis Hans en Els, hoop dat het weer een mooie-spannende en gezellige reis wordt. Gr. vanuit KNOKKE

Barbara Touw

Heerlijk, een leuk reisverhaal voor het slapen gaan de komende tijd! Geniet ervan en goede reis met veel mooi weer.

Gilbert en Els

Goede reis! We gaan weer heerlijk meegenieten van jullie verhaal. Lieve groet.

Teddy

Wat leuk dat ik weer mee mag genieten van jullie reis verslag en dit keer in de mooie UK ?? geniet ervan en goed links rijden behouden reis ?

Yola

Lieve Els en Hans, goede reis! Heerlijk om jullie reisverhalen weer te kunnen gaan lezen. Voor jullie een mooi avontuur en wij genieten mee. Veel plezier! Warme groet ?

Anneke

Heel veel plezier en goede reis! Groetjes

Toos van Loon

Eindelijk is de reis van start gegaan !!!
Wij wensen jullie een goede reis en kijken weer uit naar de mooie reisverhalen waar wij van mogen mee genieten

Albert en Veroni

Hallo Els en Hans , goede reis ( geldt natuurlijk voor allen )
Lekker genieten , maar uit de gelezen reisverslagen , zal dat ongetwijfeld dit keer ook weer lukken !
Lieve groetjes

Rhea May

Heerlijk Els dat je weer een reisverhaal schrijft.
Zo kunnen toch meegenieten.
Geniet en KEEP to the LEFT!

Peter & Erika

Wat hebben we deze verslagen toch gemist, het eigenlijk zelf meereizen ook maar soms moet je beslissing nemen. Doe iedereen de groetjes en zo beleven we jullie mooie reis ook mee. Geniet vooral en met Hans erbij zal dat weer ook vast goedkomen. Lieve groetjes ?

apollonia.

goede reis!

Atie Sol

Leuk Els en ook Hans om jullie verslag weer te lezen. Het zal niet altijd elke dag kunnen zijn om dat we zelf op reis zijn en er niet altijd goede WiFi is. Jullie in ieder geval een hele fijne reis en lekker genieten met z'n allen.

Elke en peter

Wij volgen jullie met plezier en reizen mee jullie hebben al weer veel gedaan en genoten wensen jullie verder veel reisgenoten, ,wij zijn in dishoek lieve groet

Rita/Daniel

Behouden vaart en goede reis
Gr.vanuit de Dordogne?